ännu en lyckad jul !

Hallå där !
Hur va eran jul ? min var faktiskt riktigt bra och mysig. Eftermiddagen och kvällen tillbringades hos kusinerna i Göteborg med massa god mat och goa skratt. Och allt blev ännu bättre efter att jag fåt min efterlängtade Iphone , ni vill inte veta hur glad jag blev :D Jag fick det jag önskade mig, en ihopne, kläder,nagellack, pengar och lite annat smått och gott. Och vet ni att det inte har varit snö på julafton sen år 2001, det va ett bra tag sen ju.

Hoppas ni har haft en bra jul med massa fina presenter och annat kul , imorgon drar jag och min älskade pojkvänn och några andra iväg på en liten skidsemester , jag är hemma igen om en vecka och jag skall försöka blogga via Iphonen, någon sem vet om det går ? annars så bli det mer bloggande med bilder och så när jag kommer hem efter nyår !

Puss , god jul och gott nytt år !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0