.

Nu blir det lite kvälls blogging här , jag är fortfarande sjuk och kan inte sova. Så jag ligger upp och kollar igenom de olika sesongerna av desperate housewives , riktigt bra !
Jag hade tänkt att gå till skolan imorgon , men det bli inget med det efter som jag fortfarande har feber :(
Men på fredag skall jag till skolan , det känns som att jag har missar hur mycket som hällst under dessa dagarna. Jag missade ju matteprovet i tisdag så det kommer jag antagligen att få göra på onsdag nästa vecka då det är A-dag , det är alltså en dag man kan göra prov och andra saker man har missat i skolan . Så medans mina kompisar är lediga måste jag vara i skolan och göra matteprov , kul !
Jaja, nu skall jag kolla färdigt på DH och smsa med min älskling, hörs imon .
pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0