onsdag

Nu var det ett tag sen jag bloggade men jag hade inte riktigt tid , men nu är jag pågång igen !
Idag hade vi en så kallad a-dag i skolan , en dag där man kan göra prov om man har missat något eller så.
Och eftersom jag var sjuk förra veckan missade jag mitt matteprov så klockan 10 i morrse så åkte jag in till skolan och fixa det . På vägen hen köpte jag med mig lite ben & Jerrys hem till mig och emma, så nu har vi suttit som två säckpotatisar och nördat O.c hela dagen !
Hon åkte hem vid 5 och nu skall jag strax hoppa in i duschen och sen visa er lite nya saker jag har hittat !

pusss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åt du direkt ur lådan nu då? ;)

2009-11-18 @ 21:41:44
URL: http://threepartsofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0