sjuk...

hallå där , är det fler än jag som är sjuka idag ?
Jag tycker det känns som om alla är lite små sjuka faktist . Själv ligger jag hemma och är förkyld som attans och min hals mår inte bra för fem öre :(
Var sjuk både igår och idag men imorgon måste jag gå till skolan för då skall vi lämmna in arbeten och skit så jag måste bli frisk !

Jag vaknade nästan precis så nu har jag käkar lite frukost och tittat på the hills . Idag blir det till att göra klart arbetet tills imon och plugga lite annat . Jag hatar att vara sjuk , viss det kan vara skönt ibland men inte nu !
bloggar mer sen , pussssssss

Kommentarer
Postat av: :D

Ne fyfan för att vara sjuk.



Nöff Nöff :D

2009-11-11 @ 11:24:38
Postat av: L

missade du matte provet då i tisdags??

2009-11-11 @ 12:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0