Shopping

Idag har varit en otroligt lugn och härlig dag, skolan slutade vid elva och då gick jag och några tjejer till stan för att shoppa och luncha. Fick med mig lite saker hem som ni ser på bilderna nedan.
Sedan vid två gick vi tillbaka till skolan för att gå på " möte " om våra i-val som vi skall göra till 2:an och jag bestämde mig för att läsa barnpsykologi och ta ännu en kurs i bild tillsammans med matilda , skall bli riktigt roligt .
Nu måste jag sätta igång med  plugget , har ju geografi prov på fredag :S hjälp !

Mina köp. (Mitt kamera batteri var slut så jag tog kort med min iphone och som ni ser så blev inte bilderna så bra med hoppas det duger )


Hårspänne från glitter


tunika från gina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0