Bröllopshysteri

Idag är det den 19 juni och hela svenska folket är uppspelta av den kungliga bröllopshysterin, men är det så konstigt egentligen? Vår kronprinsessa gifter sig med sin Daniel och ny historia skrivs.
Jag måste erkänna att jag inte trodde att jag skulle vara den som sitter fast klistrad framför tv:n för att kolla på alla europas kungligheter, men självklart så är det precis vad jag har gjort och min mormor var inte sen med att ringa i morrse för att säga till mig att slå på tv:n.

När jag väl hade börjat titta så kunde jag inte sluta, alla var så vackra och speciellt Victoria i sin underbara brudklänning och sitt 5 meter långa släp.
Man kan ju inget annat än att säga grattis till Victoria och Daniel !


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja man trodde inte man skulle sitta så fastklistrad som man gjort idag. Men det var väldigt fint!

2010-06-19 @ 22:25:35
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0