Gosh

Sitter här och tappert försöker att lära mig photoshop. Det är svårare än vad man tror , finns så sjukt mycket saker att göra så man knappt vet vart man skall börja ? Jag vill iallafall försöka fixa en ny header till bloggen med hjälp av Ph , men jag måste erkänna att det inte går så bra för mig. Jag har kollat runt på bloggar och även på youtube efter tips men jag tycker det e skit svårt ändå!? Är det någon av er som vet någon bra hemsida eller är bra och kan Photoshop så säg till !

puss


Kommentarer
Postat av: matilda

ska vi sätta oss och fixa lite nån dag på lovet? puss!

2010-03-30 @ 20:17:04
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Anonym

photoshopskolan tror jag den hette eller webdesignskolan . lätt och bra

2010-04-02 @ 18:27:46
Postat av: sofie

hej,

Vill du att din blogg ska synas mer? Tjärna mer penggar (om du har reklam på din blogg för olika företag) eller helt enkelt få mer bloggläsare?

Gå då in på www.bloggreklam.webs.com



Jag har en tävling varje vecka, med olika priser som ex. presentkort, parfymer, smink, smycken, kläder & väskor m.m. Allt är helt nytt direkt från affären! :)

Kolla min blogg www.babyvalon.blogg.se för att vara med i tävlingarna! Om du har någon fråga är de bara att maila mej till [email protected]

Mvh sofie.

2010-04-05 @ 17:07:49
URL: http://babyvalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0