11 maj 2010

Nu är jag precis hem kommen ifrån skolan , det har varit en kort och härlig dag .
Visste ni att idag är det exakt 1 månad kvar till sommarlovet , visst blir man glad när man hör det ? :D
Så nu är det inte långt kvar, så nu jävlar skall vi plugga den sista tiden. Sen har jag ju ändå två år kvar i gymnasiet men vad är det jämfört med 10 år som redan har gått ?

Min eftermiddag kommer jag att tillbringa med min mattebok, lite lockande som alltid men imon är det nationella prov som gäller så idag skall här pluggas ! Nu känner jag att det kanske blev lite mycket tjat om skolan så jag slänger in ett väsk tips från Have2Have , en riktigt bra hemsida där du hittar både skor, väskor och accesoarer.


Kommentarer
Postat av: lisa

sv: aa, fin väska!:)

2010-05-11 @ 19:23:20
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0