24 maj 2010

Hej alla bloggläsare :D

Idah har det varit ännu en solig måndag med en dag i skolan full av plugg. Det är så sjukt mycket som måste göras nu innan sommarlovet. Skall faktsikt ta och sätta mig och göra klart ite arbeten nu men jag tänkte att jag skulle hinna blogga lite först :D
Dagen har iallafall varit helt okej, haft det rätt lungt i skolan och sedan var jag på middag med massa goa tjejer, mysigt ! Har ni med haft sol och sommar idag ? :D

Här är lite bilder från dagen på mig och jessica .


Här är jessica och jag , och här har ni även min outfit för dagen !
Jeansjacka-Nolita-Klänning-Lise Sandahl ( finns att höra i en mäng olika färger på Tara eller Fiorucci ) och Converse såklart :D


Är jag verkligen så kort ?..


Goding jessica !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ny text om en florad vän uppe o bloggen nu. Klicka gärna in och rösta och säg vad du tkr. Det skulle uppskattas, tack på förhand!

2010-05-25 @ 17:00:03
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0