ÅH Sverige

Åh va vi alla älskar Sverige just nu, regnet bara öser ner och jag tror bestämt att jag hörde åska innan ? :O
Idag har varit en riktigt seg dag , den började med nationella prov i engelska A. Som jag förövrigt hoppas gick bra. Sedan var det lektioner hela dagen och jag slutade inte förän halv fem.

Sedan gick jag in till stan med johanna och jag fick med mig två gobitar hem , en tröja och ett halsband :D
Nu skall jag städa och plugga lite grann. Och på tal om plugg, så har jag och amanda bestämt oss för att byta linje. Just nu läser jag ju samhäll/samhäll men vi har numera ändrat vårat val och börjar därmed på samhäll/internationell efter sommaren när vi börjar tvåan. Hoppas bara det finns plats för oss !  
Man kan ju tycka att det inte är så stor skillnad men jag tror att samhäll/internationell kommer att passa oss som handen i handsken  :D

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0