Lååånghelg

Nu är det långhelg :D visst är det skönt ?

Idag har det varit en bra och kort dag i skolan även om dagen började med matte nationella. vad det någon mer än jag som tyckte det var svårt ? :O
Sedan var det dags för Kampen om kungsbacka, vilket var en tävling ganska likt gladiatorerna mellan två skolor , Aranäs och Lindälv . Det vad jäkligt jämt där på slutet men självklart gick det älskade Aranäsgymnasiet hem som segrare . Det har varit en riktigt grym eftermiddag och jag måste ge lite cred till dom som var med och kämpade i laget, riktigt duktiga :D

Nu skall jag börja min långhelg med att åka hem till min älskling och kolla lite film nu när det regnar så mycket..vart är sommaren ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0